500 anys q els catalans som imbècils Hem de deixar de ser catalans?No, hem de deixar de ser imbècils

diumenge, 8 de març del 2009

DEL FACEBOOK PER EQUIVOCACIÓ ....


Finalment m’he fet del Facebook, per ser totalment sincers era una cosa que havia estat evitant fins ara (ja era prou intermitent amb aquest bloc com per posar-me en altres “berenjenals” digitals), però sense adonar-me’n, quan volia entrar en un dels grups de voluntariat lingüístic PxP (un grup de subtituladors) … em vaig adonar que m’havia inscrit al Facebook!! (sí, sí, us ho juro! ha estat una equivocació!!) … immediatament m’han caigut dos cents coneguts-potencials “amics” i tot un llistat de causes justes ….. he pensat que ja posats era millor enrotllar-se la manta al cap, ... Però m’he passat el cap de setmana aprenent-ne una mica: demanant i donant d’alta amics, entrant unes quantes fotos, i intentant donar un perfil digne, espero haver-ho aconseguit a l’esquerra teniu l’enllaç al meu perfil

Nota Bona SOS- ja m’he apuntat a unes quantes “causes justes”, voldria estar a moltes més però no se trobar si ja existeixen o hauré de crear el grup jo … per si de cas llenço un SOS: algú forma part o està interessat a crear un grup liberal català de Facebook? I un grup d’amics d’Israel? I un de voluntaris PxP per la llengua? (genèric, no d’una sèrie) i un d’anime català … i de manga?

2 comentaris:

Grup d'Opinió de l'Ametlla ha dit...

Jo m'apunto al grup liberal català. Demà el montem i começem a fer propaganda, OK?

Feliu Guillaumes ha dit...

Això està fet!, que més liberal que el facebook

L'AVENÇ DE LA DEMOCRÀCIA, feu un clik al Play, val la pena