500 anys q els catalans som imbècils Hem de deixar de ser catalans?No, hem de deixar de ser imbècils

dilluns, 25 de febrer del 2008

CAP DE SETMANA MARATONIÀ

Més informació a http://www.feliuguillaumes.cat/



Crec que faré un sol post per totes les activitats de divendres a diumenge, si no això em podria quedar molt llarg i no necessariament divertit..

Divendres a les 00.00 hores començava oficialment (subratllo l’oficialment) la campanya electoral, a Mollet ho varem fer dins dels canons més clàssics com podeu veure a la foto.

El mateix divendres a la tarda en Pere Macias va venir a Mollet, el teníem dues hores de manera que varem repartir propaganda a la sortida dels col·legis i al mercat cobert., aprofitant que els divendres obren.
A la nit vaig participar com a “telonero” a un míting a Martorell amb en Josep Rull (foto de baix) i la Montserrat Candini, hi havia molta gent, en Rull va estar brillant. Vaig poder constatar que el carisma de l’alcalde, Salvador Esteve, encara ha pujat més des de les passades eleccions.


Com varem arribar de Martorell cap les 23 h., vaig trucar a Sant Fost de Campscentelles, on es feia un sopar amb xerrada al que hagués participat si no haguéssim anat a Martorell, anaven pels cafès, encara vaig poder parlar i respondre a preguntes del públic, allà (com es veu a la foto de baix) també hi havia la Yvonnes Griley, candidata al Congrés i que és del poble.



Bé, això només és divendres .....


Dissabte el matí vaig anar al Mercat de Castellterçol (foto de baix a la dreta), gràcies a l’alcalde, Manel Vila, vaig poder passar per gairebé totes les botigues i totes les parades del mercat. Gràcies Manel.
A la nit vaig anar a un acte debat a Cardedeu (foto de baix a l'esquerra), hi havia en Pere Macias, que va dedicar una part de la seva intervenció a parlar de la candidatura al Senat, subratllant que a la circumscripció de Barcelona és l’única nacionalista, ja que ERC no té cap candidat a la candidatura d’Entesa a Barcelona. També i havia en Sanchez llibre que va parlar d’economia i sobretot la Calamanda Vila, futura alcaldessa de la ciutat i número 12 al Congrés, que ens va presentar. El meu discurs va tornar a girar al voltant del concepte de “vot per dignitat”, desprès de tot el que havia passat aquests quatre anys.















Diumenge de nou mercat ... en aquest cas a Sant Antoni de Vilamajor, l’alcalde Tella va fer el mateix que havia fet el seu col·lega de Castellterçol, quan varem acabar coneixia pràcticament tots els paradistes del mercat. (foto de baix a l'esquerra)

Finalment de tornada a Mollet vaig recuperar el meu paper de regidor (estic intentant ser molt curós en no deixar cap de les meves obligacions municipals pel fet de fer campanya), com a tinent d’alcalde doncs, vaig participar en els actes del dia d’Andalusia de la meva ciutat: hissada de bandera, himnes andalús i català, lectura de poesies, activitats folklòriques i vermut popular. Tot plegat fins les dues. (foto de baix a la dreta)






Vet aquí que un amic m’havia aconseguit entrades per anar a la tribuna en el partit del Barça, ... presentar-me, saludar gent ... i gaudir del partit, és clar. La tribuna del Barça és tot un món i em donaré un dia per fer-ne un petit article .... a més, aquest vespre tinc Plé i encara me l’he de preparar!!.

L'AVENÇ DE LA DEMOCRÀCIA, feu un clik al Play, val la pena