500 anys q els catalans som imbècils Hem de deixar de ser catalans?No, hem de deixar de ser imbècils

dissabte, 8 de març del 2008

AGRAÏMENTS


Més Informació a: http://www.feliuguillaumes.cat

Vet aquí ha arribat el dia dels agraïments, la veritat és que aquesta campanya en general, m’ha fet creure molt més en la gent. Des d’amics que m’han ajudat a dissenyar els anuncis, alcaldes, regidors, caps locals i militants que m’ha presentat a tothom qui coneixien, sovint anant botiga per botiga, parada per parada de mercat, altres que han escrit articles a favor meu, editorials de publicacions, gent que m’ha portat en cotxe amunt i avall, gent encantadora que pel carrer m’ha donat ànims, candidats que m’han donat espai, gent que m’ha ajudat amb el bloc, altres que han rebotat el meu News a la seva pròpia llista de correus, la meva família que ho ha patit i un llarguíssim etcètera, no els mencionaré aquí perquè la llista seria inacabable, i també perquè he mirat de fer-ho amb cadascun dels posts al llarg de tots aquests dies. En tot cas gràcies, gràcies i gràcies. Demà serà el que els electors i electores diguin, però avui sento que ja he guanyat quelcom important, quelcom que té a veure amb les persones com a tals. Una encaixada a tots i totes ... i fins demà que parlarem de la jornada electoral.

L'AVENÇ DE LA DEMOCRÀCIA, feu un clik al Play, val la pena