500 anys q els catalans som imbècils Hem de deixar de ser catalans?No, hem de deixar de ser imbècils

dijous, 15 d’abril del 2010

CANAL CATALÀ - LA DESAFECCIÓ POLÍTICA


Fa uns dies a Canal Català -al qual agraïm les imatges- va tenir lloc un debat sobre la desafecció política, en base a sis temes:
  • - La corrupció
  • - L'actitud de Rajoi davant el cas Gürtel
  • - La mala imatge de la política
  • - El canvi d'alcaldes a mig mandat
  • - Ens estem recuperant de la Crisis?
  • - S'ha de canviar de model econòmic?
Han fet un resum de les meves intervencions -ho he d'agrair al Jordi Mayor- (només les meves, és el meu bloc! ... i em vareu advertir que no tornés a posar vídeos de 30 minuts!), aquest en total dura nou minuts, crec humilment que val la pena. Deixeu alguna opinió, em serà molt útil.



Més informació personal a: http://www.feliuguillaumes.cat

4 comentaris:

Unknown ha dit...

Molt bona intervenció... has deixat sens parla als altres convidats, ... salutacions

Feliu Guillaumes ha dit...

Literalment Ramon

Senda ha dit...

No cal sentir les preguntes amb aquestes respostes. "Sens parla" i amb tota la tranquil•litat del món tot i la temàtica.
No sé, no sé, està massa trucat ¿Estàs censurant el TEU bloc lliberal? ;)

Feliu ha dit...

No era la idea , però em varen dir que no podia posar vídeos de més de 10 minuts al bloc, que no els miraria ningú .... així que posats a retallar, doncs als altres que ja tenen als seus blocs, però el resultat no m'ha acabat d'agradar, una altra vegada ho faré diferent ... aquestes coses passen amb els blocs artesanals.

L'AVENÇ DE LA DEMOCRÀCIA, feu un clik al Play, val la pena