500 anys q els catalans som imbècils Hem de deixar de ser catalans?No, hem de deixar de ser imbècils

dijous, 6 de març del 2008

ACTES QUE FAN AFICIÓ ….


Acabo d’arribar d’un acte a Canovelles, ha estat un d’aquells actes que fan afició a la política, el cap local, que també ho és de la JNC, en Diego Solà, ha plantejat el miting d’una manera totalment original: ha lligat les perspectives electorals en el marc de la Casa Gran del Catalanisme; enlloc de deixar anar jo el meu rotllo m’ha pautat la intervenció amb una sèrie de preguntes interessants i punyents. Ha durat una hora i mitja, molt per aquesta mena de debats, moltes intervencions del públic, sense necessitat d’animar a la gent a preguntar, ha sortit tot: política de pactes, immigració, finançament, serveis socials, la peculiaritat del vot al Senat …..

He d’afegir que el Diego és la primera persona que va descobrir el meu bloc, quan encara l’estava construint i el primer que m’hi va posar un link, jo també el tinc a la web en la secció de “enllaços comentats”, però us l’afegeixo aquí http://diegosola.blogspot.com/ com podreu veure jo encara estic a anys llum de tenir quelcom d’aquesta qualitat, per cert també us acompanyo el link de la meva secció de "enllaços comentats", crec que alguns que m'ha criticat si trobaran més d'una sorpresa: és http://www.feliuguillaumes.cat/_links/index_09.html … gràcies Diego i Gràcies Canovelles

L'AVENÇ DE LA DEMOCRÀCIA, feu un clik al Play, val la pena