500 anys q els catalans som imbècils Hem de deixar de ser catalans?No, hem de deixar de ser imbècils

dilluns, 3 de març del 2008

I DE CUBELLES A VILANOVA .... DEL VALLÈS


Dissabte varem tenir un festival amb inflables al centre de Mollet, molta gent, aquí si que tinc la ventatge de que em coneix practicament tothom, segurament és més dur perquè molta gent et dona més conversa, però també és molt més agraït, et sents molt més útil, vàrem poder dinar aquí i fer sobretaula, a la tarda-vespre ens esperaven a Vilanova del Vallès, on teníem un acte amb el diputat Quico Homs, a l’entrar a la sala vaig quedar impressionat, hi devien haver unes cent cinquanta persones, sens dubte és el miting més nombròs que he anat en relació a la mida de la població.

El nostre cap de llista Andreu Eloi (i pel que veig futur alcalde, si jutgem per la seva capacitat de mobilització) fa un molt bon discurs entorn de tres eixos: sentiments, sensibilitat i saber estar, Obviament parlava de l’aportació intel·lectual del nacionalisme a la política, però més enllà d’això es referia al bagatge personal que ha de tenir una persona per dedicar-se a la cosa pública.

En Quico i jo vàrem fer discursos bastant paralels, però com tenim estils força diferents això no va ser cap problema, ell és molt conceptual, sap fer entendores coses dificils, jo solo fer discursos en el terreny dels valors, en aquesta campanya sobretot amb el de la Dignitat.
Vàrem sortir de Vilanova amb la moral alta, per l’èxit de l’acte i perquè en Quico em va confirmar la meva impresió de que les coses estan anant força bé a tot arreu

L'AVENÇ DE LA DEMOCRÀCIA, feu un clik al Play, val la pena